SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Ahad, 14 Mac 2010

Khas Buat Bekas-Bekas Pelajar SMKASAS Sesi 2002 hingga 2009

Saya sentiasa mengharapkan Semua Bekas Pelajar SMKASAS sesi 2002 hingga 2009 dapat menghubungi saya dan kunjungilah blog saya atau email ke ramrozita@yahoo.com untuk memaklumkan perkembangan diri anda. Saya dan seluruh  tenaga pengajar di SMKASAS sentiasa berdoa agar kalian berjaya kerana kalian wakil SMKASAS di persada dunia. Ingat kalian kepada slogan Insan Kamil Dilahirkan Di Sini dan jadilah insan berminda kelas pertama di mana saja kalian berada.
     Kepada pelajar yang telah cuba menghubungi saya melalui alamat email saya di atas menggunakan Face Book, terima kasih saya ucapkan namum saya memohon maaf jika masih belum dapat membalasnya kerana saya lebih kerap membuka halaman Yahoo Mail dan chat. InsyaAllah jika diizinkan Tuhan saya akan cuba membalasnya jika mempunyai kelapangan masa. Semoga kalian semua cemerlang dalam kehidupan sama ada dunia dan akhirat.

5 ulasan:

ummu_dr berkata...

assalamualaikum..
pd pandangan saya blog ini sgt berguna kpd semua orang..
bagi mereka yang ingin mmmartabatkan bahasa ibunda...layari blog ini
keran C.R sedia membantu

ummu_dr berkata...

assalamualaikum..
blog ni sgt berguna...
saya bekas pelajar cikgu
bagi mereka yang ingin memperkasakan bahasa
blog ini sgt berguna
sebab
cikgu Ramsul sedia membantu..

Tanpa Nama berkata...

Tahniah cikgu! Tahniah SMKASAS! Nampaknya, tahun demi tahun, SMKASAS semakin terkenal di persada sukan. Saya masih teringat basah rumput padang yang telah menyimpan seribu kenangan manis yang tidak dapat saya lupakan. Terima kasih cikgu.
- Ramizah Othman (03-07)-

MOHD. RAMSUL ABD. RAHIMAN berkata...

Assalamualaikum, Ramizah sila hubungi cikgu semula keraana saya ingin mengetahui perkembangan diri Ramizah.

Tanpa Nama berkata...

SMKASAS! Sy doakan SMKASAS sentiasa cemerlang dan dapat menghasilkan insan-insan cemerlang. Saya gembira pernah jadi warga SMKASAS. Terima kasih untuk semua cikgu.
-Murni Ibrahim (bekas pelajar SMKASAS 98-02)