SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Khamis, 27 Mei 2010

BERITA GEMBIRA BUAT KAMI SEKELUARGA

Dr. Zabedah, Pakar Radioterapi dan Onkologi HBKL mengesahkan ayahanda saya tidak lagi mengalami serangan kanser setelah menjalani pembendahan leher dan menerima 30 kali pancaran radioterapi. Kesnya dirujuk semula ke Hospital Besar Ipoh untuk rawatan susulan. Berita gembira tersebut kami terima pada pukul 2.30 petang di biliknya pada petang tadi. Saya. bonda dan ayahanda sampai di kampung pada pukul 5.30 petang dan saya sampai di rumah pada pukul 10.00 malam. Syukur atas nikmat dan rahmat-Mu ya Allah.
     Saya amat takjub dengan kesabaran bonda, melayani kerenah ayahanda selama berada di hospital dan di rumah. Sesungguhnya, Allah saya yang dapat membalas jasamu dan terima kasih daripada seorang anak.

Tiada ulasan: