SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Jumaat, 14 Mei 2010

MAKLUMAN KERJA RUMAH UNTUK PELAJAR TING. 3K, 3H DAN 5B

Kepada pelajar Ting 3K dan 3H yang tersayang, anda boleh memilih kerja sendiri sama ada yang terdapat di dalam Modul PMR atau Buku Kerja sendiri. Pilih mana-mana kerja yang anda dapati anda kurang kuasai dan latihan tersebut diharap akan dapat memantapkan kemahiran anda. Jika ada tidak membawa buku modul atau tidak mempunyai buku latihan, insyaAllah saya akan pilih latihan dan masukkan ke dalam modul ini. Sila tunggu dan diharapkan saya akan dapat memuatkanya pada hari ini juga jika tidak ada masalah.

Kepada pelajar Ting. 5B, anda boleh memilih latihan yang terdapat di dalam buku kerja One Target, dan pilih karangan umum, atau karangan berpandu, atau pilih apa-apa latihan yang anda rasa perlu anda lakukan untuk memantapkan kemahiran. Anda juga boleh membuka web pautan dalam rakan-rakan guru BM dan memilih latihan yang sesuai kerana di sana ada soalan SPM sebenar seperti laman Cikgu Razak 1, 2 atau 3.

Paling utama nawaitu anda, jika anda ingin membuat latihan banyak cara dan usaha boleh anda lakukan. Saya amat menyokong dan akan memeriksa setiap latihan yang anda lakukan. Mantapkan penguasaan bahasa anda. Selamat bercuti. Jika ada masalah sila laporkan dalam Cbox saya dan saya akan bantu.

Tiada ulasan: