SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Rabu, 12 Mei 2010

MAKLUMAN TERBARU UNTUK BEKAS-BEKAS PELAJAR SMKASAS

Assalamuaikum, sekiranya ada bekas-bekas pelajar SMKASAS yang membaca makluman ini, sila berikan alamat  laman web anda sama ada bentuk blogspot atau wordpress untuk saya masukkan ke dalam pautan bekas-bekas pelajar dalam blogspot saya ini. Tujuannya untuk memudahkan anda berhubung dan mengetahui perkembangan diri masing-masing. Dalam pada masa yang sama kita dapat membina ukhwah yang sudah lama terputus antara pelajar dengan pelajar, pelajar dengan guru atau pelajar dengan pentadbir. Dengan cara ini juga, kalian boleh berbincang bagaimana untuk mewujudkan ALUMNI SMKASAS seiring dengan Alumni sekolah ternama seperti STAR, MCKK dan sebagainya. Keluarga SMKASAS hebat kerana sudah 26 tahun kalian bertebaran di merata pelusuk negara, nusantara dan dunia dan apatah salahnya kalian bertaut semula kerana kalian adalah INSAN KAMIL yang pernah dilahirkan disebuah INSTITUSI BERNAMA SMKASAS ATAU SASIS.
            Sila uar-uarkan makluman ini kepada rakan-rakan anda yang bergelar SMKASASian di mana sahaja mereka berada. Semoga usaha ini akan memudahkan lagi pertautan anda semua dalam satu keluarga besar SMKASAS.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

http://muhammadnorazam.blogspot.com