SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Jumaat, 10 September 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Terima kasih atas setiap mesej anta dan inti dalam face book, saya memohon maaf sekiranya ada kata-kata saya yang menyinggung perasaan semua kerana saya suka berseloroh semasa mengajar. Namun, saya faham ada hati -hati yang terguris dengan kata-kata mahupun perbuatan saya dan semua saya lakukan adalah untuk mengaktifkan P&P jika tidak sudah pasti P&P akan malap dan membosankan. Saya mendoakan anta dan inti berjaya menjadi insan kamil cemerlang, gemilang dan terbilang. Selamat Hari Raya Aidil Fitri dan saya berdoa Hari Raya Tahun ini amat bermakna, insyaAllah.

Tiada ulasan: