SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Isnin, 8 Ogos 2011

KEPUTUSAN SEMAKAN KERTAS BAHASA MELAYU PERCUBAAN PMR 2011

Bersyukur kehadrat Illahi  kerana dalam masa lima hari saya berjaya menyelesaikan semakan kertas Bahasa Melayu Percubaan seramai 67 orang pelajar dan keputusannya semua layak mendapat gred "A". Keputusan ini amat mengembirakan saya walaupun begitu lapan orang pelajar perlu diberi perhatian kerana markah mereka paling minimum untuk mendapat gred tersebut. Kesimpulannya, saya amat gembira kerana selama saya mengajar di SMKASAS inilah keputusan Peperiksaan Percubaan yang terbaik pernah dicapai oleh pelajar dan paling membanggakan kelas yang terlibat ialah kelas 3S dan 3H. Justeru, saya cuba untuk membimbing mereka untuk mendapat markah cemerlang atas. Semoga Allah memberikan kekuatan kepada saya untuk merealisasikan kecemerlangan pelajar PMR tahun 2011 supaya pencapaiannya setanding dengan keputusan SPM 2009 dan 2010. Tahniah semua pelajar berkenaan. Saya bangga dengan pencapaian anda.

Tiada ulasan: