SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Selasa, 29 November 2011

BLOG KHAS BAHASA MELAYU SPM SUDAH BEROPERASI

Alhamdulillah, blog kedua saya yang diwujudkan khas untuk memfokus perbincangan kertas bahasa Melayu SPM sudah mula beroperasi. Saya juga sudah berjaya mereka bentuk blog tersebut untuk lebih menarik dilayari. Doakan untuk saya mewujudkan blog yang ketiga membicarakan khas untuk kertas bahasa Melayu PMR. Doakan saya untuk menjayakan kehadiran blog ketiga tersebut. Kepada saudara Azam, terima kasih kerana menjadi orang pertama menjadi ahli dalam blog saya tersebut. Terima kasih.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

terima kasih cikgu sebab letak nama saya kat ats tu...