SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Sabtu, 7 Januari 2012

PUAN PENGETUA, DAN BEBERAPA ORANG GURU MENZIARAHI SAYA DI RUMAH

Pada petang semalam, Pn. Pengetua, Ustaz Zaki, Ustaz Rusdi, Ustazah Hanan, dan Cikgu Tengku Hermawani menziarahi saya di rumah. Terima kasih saya ucapkan kerana kesudian Puan Pengetua dan rombongan kerana selain kunjungan tersebut mengejutkan saya kerana tidak dimaklumkan terlebih awal, tambahan isteri saya kebetulan ke Seri Iskandar untuk berjumpa anak saya di Kolej Profesioanal Mara, membeli barangan dapur dan membeli alat penukur paras gula dalam darah di Farmasi. Namun, kehadiran Abnag Wazir, dan isteri, emak saudara belah isteri saya serta abang dan kakak ipar saya menyelamatkan keadaan.Tidak lama kemudian, barulah isteri saya pulang. Terima kasih sekali lagi kepada Puan Pengetua kerana sudi berkunjung ke teratak saya.

Tiada ulasan: