SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Khamis, 15 November 2012

MAJLIS BACAAN YASIN DAN DOA KESYUKURAN DI SURAU AL-FURQAN

       Alhamdulillah pada malam ini giliran saya menyediakan makanan dan minuman untuk Majlis Bacaan Yasin di Surau Al-Furqan, Batu 30, Titi Gantong, Bota, Perak. Sesungguhnya, majlis tersebut besar ertinya kepada saya kerana majlis tersebut sama tarikhnya Umat Islam Menyambut Maal Hijrah. Saya terus menempah makanan dan minuman malam ini pagi tadi dan antara menunya ialah nasi lemak dengan ayam goreng serta airnya teh dan kopi. Nasib saya baik kerana gerai makanan keluarga Hj. Saad terletak di hadapan Stesyen Minyak Shell menerima tempahan saya tersebut. Semoga tahun baru Islam ini saya akan dapat mengubah kehidupan saya sekeluarga lebih baik berbanding tahun-tahun terdahulu. Amin.

Tiada ulasan: