SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Rabu, 28 April 2010

MENJADI JURULATIH PASUKAN BOLA BALING PERAK TENGAH LAGI

Hari ini saya terkejut kerana tidak menjangka akan menjadi jurulatih Pasukan Bola Baling ke peringkat negeri di SM Teknik Krian. Walaupun saya sudah memaklumkan supaya jurulatih dan pengurus pasukan dilantik dalam kalangan rakan-rakan yang lain, tetapi nama saya masih ada dalam surat panggilan latihan pusat dan pertandingan. Namum, saya teruskan tugas tersebut kerana saya berprinsip tugas perlu dijalankan dalam apa carapun kerana itu sudah tugasan. Justeru, latihan Pusat bermula pada hari ini 28, 29, dan 30 April 2010. Dijangka Pasukan Bola Baling Perang Tengah akan ke Krian pada 3,4, dan 5 Mei 2010. Justeru, semenjak tahun 2007, saya telah menjalankan tugas pengurusan mahupun jurulatih bola baling Perak Tengah kecuali tahun 2009 kerana saya terlibat membawa peserta bahas ke peringkat negeri di SBPI Gopeng pada tarikh yang sama dengan kejohanan bola baling negeri.
            Seramai tiga orang pemain sekolah telah saya cadangkan ke kejohanan negeri telah terpilih  iaitu Mohd Syazwan Azemi, Muhamad Syah Aizat Misrin dan Muhammad Faiz b. Zainal Abidin. Semoga mereka akan menimba ilmu sepanjang latihan pusat dan semasa pertandingan peringkat negeri. Apabila balik nanti merekalah yang akan memikul tugas untuk mendidik pelapis baru pada tahun hadapan. InsyaAllah. Semoga berjaya kepada mereka bertiga dan untuk saya tugasan baru menimpa dan apa yang saya fikirkan adalah kerja dan latihan yang perlu ditinggalkan kepada anak didik saya yang tinggal. Semoga kedua-dua tugasan tersebut berjaya  saya ditangani.

Tiada ulasan: