SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Sabtu, 22 Mei 2010

PROGRAM MOTIVASI D,AKTIF 10 (ANJURAN BEKAS PELAJAR)

Bermula 21 hingga 22 hb. Mei 2010 Alif ( Bekas Ketua Umum 2008) dan rakan menjalankan program Motivasi D,Aktif 10 untuk pelajar Ting. 6 Atas. Acara penutupnya akan diadakan pada petang ini dan saya sendiri tidak dapat hadir untuk mengambil kesempatan berehat sepanjang cuti hujung minggu ini. Cuma ucapan terima kasih diucapkan kepada Alif kerana sudi memberikan input kepada adik-adik walaupun beliau sekarang sedang melanjutkan pengajian di UNIMAS. Sikap dan usaha bekas pelajar ini amat saya kagumi dan ucapan terima kasih saya ucapkan kepada Saudara Alif dan rakan-rakan. Usaha seperti ini perlu diteruskan oleh bekas-bekas pelajar lain sekurang-kurangnya ukhwah antara saudara dengan adik-adik, pentadbiran, serta guru-guru akan sentiasa terjalin. Terima kasih dan tahniah saya ucapkan kepada saudara alif. Maaf daripada saya kerana tidak dapat hadir pada acara penutup program kerana di Taman Saya sendiri ada Mesyuarat Agung Taman dan saya terpaksa menghadirinya demi menjaga hubungan antara komuniti di tempat saya.

Tiada ulasan: