SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Sabtu, 22 Mei 2010

TAHNIAH DAN SELAMAT BELAJAR KEPADA PELAJAR SMKASAS YANG BERJAYA KE MENARA GADING

Sebagai seorang guru saya mengharapkan anda belajar bersungguh-sungguh dan jaga diri baik-baik kerana situasi di sana memerlukan semangat belajar yang jitu dan berbeza dengan suasana di sekolah yang sentiasa ada orang yang menengur dan menasihat anda. Namum, ingatan yang perlu saya fokuskan ialah anda  menjadikan ilmu agama yang dicurahkan  di SMKASAS sebagai pendiding untuk menghalang sebarang serangan berbentuk hiburan dan hubungan sosial yang semakin parah di luar sana merosakkan fokus anda sebagai pelajar. Semoga Insan Kamil yang dilahirkan akan meneruskan kecemerlangan sama ada di dunia dan juga di akhirat. Tahniah kepada anda semua yang berjaya meneruskan pengajian ke Menara Gading.
          Saya pasti ada yang sudah bertolak ke sana dengan harapan untuk berjaya menjadi mahasiswa dan mahasiswi berjaya. Saya mendoakan kejayaan anda semua.

Tiada ulasan: