SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Sabtu, 15 Mei 2010

TEKNIK MENJAWAB SOALAN SPM 2010

InsyaAllah saya akan memberi teknik menjawab Kertas Bahasa Melayu  SPM 2010 seperti di ketentuan berikut:-
      a) SMA Maahad Al Aziz Parit:-
                         Tarikh:  18 Mei 2010
                         Masa :   3.00 petang.
                         Hari   :   Selasa
      b) SMK Seri Iskandar, Seri Iskandar:-
                         Tarikh:   22 Jun 2010
                          Masa :  2.00 petang.
                          Hari   :  Selasa.
      c)  SMKASAS sekolah sendiri:-
                          Tarikh : 18 Mei 2010
                          Masa  :  9.15 malam
                          Hari    :  Selasa
                          Tempat : Dewan Besar SMKASAS ( Waktu Tuisyen)
           YaAllah Tuhan Yang Maha Besar Berikan Aku Kekuatan Dan Tenaga Untuk Memberi Ilmu Ini Kepada Anak-Anak Bangsaku. Aku Tahu Hambamu Ini Lemah Hanya Kepada-MU Tempat Aku Meminta dan Pada-Mulah Tempatku Mengadu. Amin.

Tiada ulasan: