SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Ahad, 16 Mei 2010

TERIMA KASIH KEPADA SEMUA PELAJAR YANG MENGHUBUNGI SAYA

Dengan rasa rendah diri saya mengucapkan terima kasih atas ucapan keramat " Selamat Hari Guru" kalian  kepada saya. Saya akan cuba membalas setiap ucapan yang diberi. Jika saya terlepas pandang saya mohon maaf dan apapun terima kasih ingatan semua. Pada tahun ini saya rasa amat bertuah dan gembira sebagai seorang guru kerana dapat bertemu dengan pelajar-pelajarnya walaupun secara maya. InsyaAllah doakan kerana "Kami sedang berusaha untuk mencari ruang dan waktu untuk mempertemukan kamu semua di bawah lembayung SMKASASian. Sila hubungi semua rakan-rakan dan sila selalu mendapat imformasi di blog ini.
Saya juga rindu dengan tegur sapa dan gelak ketawa ketika kita bersama suatu masa dulu. 

Daripada seorang guru.

Mohd. Ramsul Abd. Rahiman

Tiada ulasan: