SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Khamis, 24 Jun 2010

Blog Baru

Pada malam ini saya terfikir, perlunya saya mewujudkan satu lagi blog khas untuk saya memperkatakan Bahasa Melayu secara berfokus kerana blog ini saya rasa lebih sesuai untuk saya menyajikan santapan rohani dan mengembalikan kenangan dan memorabilia kepada bekas-bekas pelajar saya. Saya rasa sudah pasti keputusan saya ini disenangi semua bekas pelajar saya di luar sana kerana setiap malam apabila saya buka gajet Geovisite saya sering terpancar titik merah dan hijau pada peta dunia membuktikan blog saya ini diikuti oleh  Insan-Insan Kamil sama ada dari Tanah Air Semenanjung dan Malaysia Timur, Indonesia, Mesir, Jordan, Amerika, Russia, Dublin,  dan ada yang tidak dikenal pasti dari mana pusat pemancarnya dan saya berasa ukhwah kita semakin rapat. Doakan saya mempunyai kesempatan dan masa untuk saya lebih berfokus dalam membicarakan dua fokus yang berbeza ini sama ada fokus alumni dan fokus akademik kerana kedua-dua santapan tersebut amat berbeza laras dan kemahirannya. Namun, saya sayang dan terus mengingati semua bekas-bekas pelajar saya sama ada pelajar yang pernah belajar dengan saya ataupun tidak. Paling utama, kamu semua merupakan Insan Kamil yang pernah dilahirkan di bumi SMKASAS. Justeru, doakan saya dapat membina satu lagi blog, agar perbincangan saya lebih berfokus.
              Terlebih dahulu juga, saya ingin meminta maaf kepada pelajar yang cuba menghubungi face book saya kerana saya tidak boleh untuk menghubungi dan chat dengan anta dan inti , bukan  kerana saya tak sudi tetapi saya mengharapkan belas kasihan atas kesempitan masa. Namun, sesekali jika ada masa saya akan cuba menghubungi anta dan inti. Jika boleh layarilah blog saya ini, sekiranya masih ada denyut nadi saya, saya akan cuba memasukkan info-info baru di dalam blog saya. InsyaAllah. Doakan kesihatan saya, doakan kesihatan guru-guru SMKASAS dan tenaga pentadbirannya dan doakan kejayaan adik-adik di sini. Untuk info terbaru, Pn. Bainah b. Abdolah telah dilantik menggantikan Ustaz Atifine sebagai Penolong Kanan Pentadbiran dan tempat Pn. Bainah sebagai PK. Hem telah diisi oleh Ustaz Sidek b. Aliman. Tahniah, kepada kedua-dua pentadbir baru SMKASAS semoga SMKASAS akan terus cemerlang. Pengisytiharan kedua-dua pentadbir baru ini telah disampaikan oleh Tn. Pengetua dalam Taklimat Program Bersama Waris pada pukul 2.30 petang tadi.

Tiada ulasan: