SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Sabtu, 19 Jun 2010

MENYEMAK KERTAS PPT 2010

Pening menyemak kertas PPT, terutama karangan umum, karangan berpandu dan ringkasan. Alhamdulillah kertas PPT Ting. 5B dan 3K dah siap. Kertas PPT 3H dalam proses. Jam menunjukkan pukul 2.00 pagi, saya cuba untuk meneruskan semakan kerana tinggal dua hari lagi masa untuk menyemak kertas PPT 3H dan saya berharap esok saya mampu menyelesaikan semakan. Doakan saya sihat dan menghabiskan kerja yang memenatkan ini. Pabila buka sekolah nanti ada teguran yang akan saya buat dan mengharapkan pelajar memahami kelebihan dan kelemahan mereka semasa menjawab PPT 2010. Dah pening, justeru saya mengambil kesempatan menulis di dalam blog ini.

Tiada ulasan: