SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Ahad, 25 Julai 2010

MAJLIS MAKAN BERADAB ASRAMA ANJURAN BADAN PENGAWAS SMKASAS KALI KE-2 2010


Pn. Bainah dalam ucapannya, mengharapkan para pelajar SMKASAS cuba menghayati slogan SMKASAS iaitu Sentiasa Menerajui Kegemilangan Akhlak, Sahsiah, Akademik dan Sosial kerana slogan berkenaan sudah melengkapi untuk membentuk budaya pelajar sekolah kluster. Akhlak dipilih sebagai perkataan pertama dalam slogan tersebut kerana pembentukan akhlak dalam kalangan pelajar akan menyeimbangkan pembentukan nilai murni lain iaitu nilai sahsiah, akademik dan sosial mereka. Tuan Pengetua sendiri amat mementingkan soal akhlah disamping mengharapkan akademik pelajar sentiasa cemerlang selaras dengan identiti SMKASAS sebagai sebuah sekolah kluster akademik. Beliau juga mengucapkan tahniah kepada badan pengawas kerana berjaya mengadakan majlis  pada malam ini dengan lancar. Pihak pentadbir berusaha untuk mengumumkan nama-nama pengawas baru.
      Pada malam ini juga majlis diceriakan dengan rakaman liga bola asrama yang menjadi tarikan utama para hadirin. Kemudian, diadakan majlis penyampaian hadiah kepada pasukan yang berjaya menjadi johan, naibjohan, dan tempat ketiga dalam pertandingan tersebut. Kemudian majlis penyampaikan kad ucapan sambutan hari lahir  kepada pelajar aspura dan aspuri  disempurnakan oleh Ustaz Sidik Aliman serta penyampaian cenderahati kepada bekas warden SMKASAS iaitu Cikgu Dalia bt. Ibrahim oleh Pn. Bainah Ab. Dollah. Majlis bersurai kira-kira pukul 10.00 malam.



Tiada ulasan: