SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Sabtu, 31 Julai 2010

SELAMAT MENGHADAPI PEPERIKSAAN PERCUBAAN PMR DAN UJIAN SELARAS 2

Selamat Menghadapi Peperiksaan Percubaan PMR 2010 kepada pelajar Ting. 3 dan dikesempatan ini saya ingin menasihati pelajar supaya menggunakan ruang masa yang ada mengulangkaji pelajaran. Diharapkan pelajar mengaplikasi segala ilmu yang telah dipelajari sepanjang tiga tahun berada di menengah bawah dan berjaya menjawab soalan peperiksaan dengan cemerlang. Saya juga berdoa anta dan inti berjaya mendapat keputusan yang terbaik kerana peperiksaan percubaan merupakan pengukuran kecemerlangan anta dan inti dalam peperiksaan PMR 2010. Sementara pelajar ting. 1, 2, dan 4, selamat menghadapi Ujian Selaras 2 dan saya juga mendoakan anda berjaya. Salam sayang saya kepada semua dan selamat berjaya menghadapi kedua-dua ujian tersebut.
          Sebelum menamatkan tulisan saya pada pagi ini, saya juga mengharapkan pelajar ting. 5 mengulangkaji pelajaran kerana tanda-tanda peperiksaan Percubaan dan SPM sebenar semaikin hampir kerana pelajar ting. 3 kini sedang mengira hari untuk menghadapi peperiksaan percubaan mereka dan anta dan inti akan menghadapi peperiksaan tersebut dalam dua minggu lagi. Ingat pesan pengetua, anta dan inti pelajar sekolah kluster dan buktikan kecemerlangan anta dan inti. Sekian, wassalam.

Tiada ulasan: