SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Rabu, 14 Julai 2010

PC FAIR UITM 2010 DAN HARI-HARI YANG MENCERIAKAN DALAM KEHIDUPAN SAYA

Pada malam ini saya dan isteri mengujungi PC Fair yang diadakan di Dewan Seri Iskandar UITM dan berkesempatan membeli ekternal hard disk berkapasiti 500 GB dan beg sandang Laptop HP saya. Alhamdulillah saya dapat meningkatkan perisian komputer saya disamping membeli beg laptop saya yang sudah usang. Dan pada masa terdekat saya juga sudah membuat perjanjian dengan sahabat saya untuk membeli kereta Jenis Inova dengan platnya AFQ 54. Setinggi kesyukuran saya panjangkan kepada Allah Penguasa Alam kerana nikmat yang tidak terhingga dilimpahkan dan pada bulan Ogos ini saya akan menikmati gred Gaji DG 44 dan ini merangsang saya untuk bekerja dengan lebih keras lagi walaupun saya dibebani tugas yang berat dan inilah dugaan yang harus saya tempuhi. Alhamdulillah. Amin

Tiada ulasan: