SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Isnin, 9 Ogos 2010

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN

Saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Yang Mulia kepada semua warga SMKASAS, bekas-bekas pelajar, dan sesiapa sahaja yang mengenali saya. Semoga di bulan mulia ini kita sama-sama mengambil kesempatan menjalankan ibadat puasa dan amalan sunat yang dituntut agama dengan sempurna dan merebut limpahan rahmat Allah dan pahala yang berlipat ganda yang dijanjikan. Di kesempatan ini juga saya memohon maaf kepada semua pengunjung blog ini jika saya ada melakukan kesalahan, baik dari segi gerak geri perbuatan, mahupun kesalahan tutur kata. Sudah tentu  saya sebagai insan yang lemah mempunyai kesalahan dan saya memohon kemaafan.
       Kepada Tuan Pengetua, Ustaz Arip b. Sa'aya, PK Pentadbiran, Pn. Bainah Ab. Dollah, PK Hem Ustaz Sidek Aliman dan juga PK Kokurikulum Tn. Syed Roslan b. Habib Baharom, saya mohon maaf sekiranya ada tulisan saya di dalam blog ini yang menyinggung perasaan kerana setiap tulisan saya adalah pendapat  dan saya faham bukan semua teguran saya itu semuanya tepat dan saya suka dikritik jika saya membuat kesilapan kerana saya mengharapkan sesuatu yang terbaik untuk anak didik dan sekolah yang saya sayangi. InysaAllah saya sentiasa melakukan yang terbaik berdasarkan kemampuan saya. Kepada rakan guru saya juga memohon kemaafan dan begitu juga kepada anak didik dan bekas pelajar yang saya sayangi, cikgu mohon maaf jika ada teguran saya  menyinggung perasaan dan semua saya lakukan adalah untuk kejayaan anta dan inti semua. Sekali lagi, Selamat Menyambut Kedatangan Bulan Ramadhan Yang Mulia.

Tiada ulasan: