SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Jumaat, 14 Oktober 2011

SELAMAT BERCUTI SEMPENA HARI ANUGERAH KECEMERLANGAN KOKURIKULUM SMKASAS 2011

Tahniah saya ucapkan Majlis Pengerusi-Pengerusi Kokurukulum SMKASAS, Penyelaras Unit Kokurikulum, Jawatankuasa Pelaksana, Kru Muktemidia Kokurikulum dan sesiapa sahaja yang terlibat secara langsung dan tidak langsung menjayakan program Hari Anugerah Kecemerlangan Kokurikulum SMKASAS 2011. Tahniah juga kepada setiap unit kokurikulum kerana dalam masa terhad anda memang kreatif dalam menjayakan pameran unit-unit masing-masing. Buat pertama kali setiap unit diberi peluang untuk mendedahkan aktiviti, peralatan dan demontrasi setiap aktiviti melibatkan setiap unit Kelab dan Persatuan, Unit Beruniform dan Unit Kelab Sukan dan Permainan. Tahniah juga kepada kru multimedia yang diketuai oleh saudara Ikhwan Rusli dan Mohammad Faiz kerana persembahan multimedia di Dewan Besar menggamatkan setiap pelajar yang menyaksikannya. Walaupun masa tayangan tersebut singkat iaitu selama 7 minit memang banyak memberi impak kepada penonton mengenai aktiviti Kokurikulum di SMKASAS pada tahun 2011.
          Sempena Hari Anugerah berkenaan PK Pentadbiran telah mengisytiharkan cuti peristiwa esok pada pukul 4.30 petang setelah selesai program berkenaan. Walaupun begitu, saya terpaksa ke PPD pada pukul 3.00 petang untuk menghadiri Mesyuarat Pelaksanaan Program Galus Perak Tengah. Namun, saya amat gembira kerana memang para pelajar SMKASAS kreatif dan mempunyai bakat kepimpinan yang diharapkan. Tahniah, dan Selamat Bercuti kepada guru-guru dan para pelajar. Perasmi Hari Anugerah berkenaan ialah Dato' Hj. Zaim b. Abu Hasan Adun Belanja.

Tiada ulasan: