SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Khamis, 5 Januari 2012

PERTAMA KALI BERCAKAP DENGAN PK PENTADBIRAN SMKASAS

      Pada pagi tadi, saya sempat menelefon Pn. Hasnah bt. Alang untuk memaklumkan mc saya masih belum disampaikan lagi ke sekolah kerana isterinya saya tidak sempat menyampaikannya kepada anak saudara saya Cigu Adilah kerana semalam beliau berurusan dengan pihak insuran untuk tuntutan kerosakan  kereta saya dan memaklumkan kepada beliau bahawa mc saya pertama sehingga 10/1/2012 dan kemudian saya akan ke Hospital Pantai Puteri bertemu  Dato' Dr. Vasan yang merawat saya untuk rawatan susulan. InsyaAllah saya akan meminta beliau mengeluarkan mc selanjutnya kerana pihak sekolah perlu mendapatkan guru sandaran untuk mengisi kekosongan sepanjang saya bercuti.
      Memang bosan duduk rumah tanpa bekerja tambahan saya rindu akan gelak ketawa, rajuk, dan marah serta pelbagai karenah pelajar. Tidak sabar rasanya untuk mengajar seperti biasa.Semoga saya cepat sembuh, dan setakat ini saya sudah berasa ada perubahan kerana pergerakan saya lebih mudah dan ringan dan saya tidak terlampau  bergantung kepada kerusi roda untuk bergerak. Terima kasih saya ucapkan kepada Kak Ijan ( Cikgu  Anizan ) kerana meminjamkan kerusi roda untuk saya. Memang perit rasanya apabila kita mengalami kecederaan tulang dan kesan pembedahan pada peringkat awalnya kerana banyak fobia kesakitan menghalang pergerakan anggota badan terutamanya apabila hendak menggerakkan bahagian peha dan kaki. Setelah 12 hari kemalangan saya perlu menguatkan semangat untuk melawan minda daripada kesakitan alah bisa tegal biasa.

Tiada ulasan: