SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Khamis, 5 Januari 2012

PENGAJARAN SECARA ONLINE DENGAN PELAJAR TING 3K DAN 3S SERTA PELAJAR 5S 2012

InysaAllah, saya akan cuba megujudkan pelajaran online dengan pelajar semoga mereka akan terus belajar dengan aktiviti yang saya rangka dari rumah. Untuk memudahkan pegendalian p&p, saya akan asingkan kerja mereka melalui dua blog saya iaitu untuk ting. 3, blog PMR dan ting. 5, blog SPM. Diharapakan Cikgu Srajuddin akan menjadi penyelarasnya dengan meminta pelajar ke makmal bahasa atau makmal bahasa Inggeris untuk memudahkan operasi ini dijalankan. Semoga usaha ini berjaya dan pelajar akan dapat terus didisinya saya tanpa sebarang batasan masa dan tempat. Doakan usaha ini berjaya.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

terima kasih sbb masih ingat kami...
jumpa dkt skol...insyaAllah