SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Isnin, 10 September 2012

PERTEMUAN ALUMNI SMKASAS DENGAN GURU DI SUNGAI BULUH, SELANGOR.

          Pada 15 Sepetember 2012, guru-guru SMKASAS telah dijemput untuk bertemu dengan bekas-bekas pelajar SMKASAS di di Casa Putra Bistro Saujana Utama, Sg Buloh, Selangor. Perjumpaan berkenaan telah dianjurkan oleh pelajar 'bacth' tahun kelima penubuhan SMKASAS ( Saya tidak berapa pasti tahun bila ). Namun, saya berbangga kerana jemputan tersebut, walaupun ketika itu saya masih belum mengajar di SMKASAS kerana saya baru sebagai guru pada tahun 1989. Kemudian, setelah 15 tahun mengajar, pada tahun 2002 saya mendapat tawaran mengajar di SMKASAS sehinggalah kini. Cuma saya berasa gembira kerana, buat pertama kali bekas pelajar atau Alumni menjemput guru-gurunya ke satu majlis yang saya rasa besar ertinya untuk mereka yang bergelar "Guru SMKASAS".
               Namun, bekas-bekas pelajar mungkin boleh bertemu beberapa orang guru yang mengajar mereka kerana banyak guru yang telah bertukar sekolah, berpencen, dan yang paling menyedihkan, ada yang telah meninggalkan kita bertemu Maha Kuasa.Cuma usaha berkenaan amat dialu-alukan, walaupun sebelum ini ada beberapa pertemuan yang telah diadakan di sekolah. Diharapkan usaha ini bukan setakat di situ sahaja, dan teruskanlah sepanjang masa kerana di situlah tempat "Insan Kamil Dilahirkan".
            
   

Tiada ulasan: