SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Selasa, 9 Oktober 2012

MESYUARAT PERSIAPAN LAWATAN NAZIR

                   Pada hari ini, sekali lagi mesyuarat diadakan untuk persediaan menghadapi  kedatangan Jemaah Nazir Kementerian Pelajaran Malaysia pada 15 dan 16 Oktober 2012 yakni Isnin dan Selasa minggu hadapan. Justeru guru-guru diminta mengemaskinikan fail-fail berdasarkan tugasan. Justeru, sebagai Ketua Panitia sudah pasti saya perlu menyediakan satu set sukatan pelajaran BM, satu set Huraian Sukatan Pelajaran, Rancangan Jangka Panjang ( Pelan Strategik), Rancangan Jangka Pendek ( Pelan Taktikal), Fail Panitia Bahasa Melayu, Semakan buku latihan pelajar, mengemaskinikan Fail Rancangan Mengajar, dan bla.....bla....dan bla. Hari ini balik lambat lagi kerana semalam balik pukul 5.30 petang sebagai latihan dan taklimat terakhir dengan pelajar ting 3K dan 3S. 
                    Bagi saya memang tugasan tersebut menambah bebanan yang ada tetapi terpaksa dihadapi dan paling utama, tanggungjawab perlu dilunaskan. InsyaAllah semua akan beres. Semoga kedatangan mereka akan menambah koleksi sejarah SMKASAS. Selamat datang, (Ahlan Wahsalan) ke SMKASAS kepada mereka.

Tiada ulasan: