SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Ahad, 7 Oktober 2012

PEPERIKSAAN PMR 2012

            Pelajar ting. 3, sedang membuat persediaan terakhir sebelum peperiksaan berkenaan akan bermula pada 9 Oktober 2012. Pada pagi tadi, dari pukul 8.00 hingga 10.00 pagi telah diadakan perbincangan kedua terakir di Dewan Makan dan fokus perbincangan ialah Kertas Satu, Percubaan Pulau Pinang. InsyaAllah, esok telah diperuntukkan dua masa untuk slot BM iaitu bermula pada pukul 12.30 hingga 2.15 petang dan pukul  3.00 hingga 4.30 petang. InsyaAllah perbincangan esok akan bertumpu kepada soalan kertas dua Percubaan Pulau Pinang, dan fokus utama ialah Ringkasan, Pemahaman Teks, Karangan Berpandu, dan Komsas Novel. Kemungkinan pada sebelah petang akan ditumpukan kepada soalan kertas 1 Percubaan Kelantan.
             Pada kesempatan ini, saya memohon kepada semua warga SMKASAS, dan bekas-bekas pelajar yang mengikuti blog ini sama-sama mendoakan kejayaan mereka. Doakan mereka berjaya menjawab semua kertas peperiksaan dan mendapat gred "A" keseluruhannya. Amin.

Tiada ulasan: