SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Khamis, 29 November 2012

GAMBAR MEMORI PASUKAN BOLA BALING DAN PASUKAN BAHAS ALA PARLIMEN SMKASAS

Gambar kenangan yang sukar saya lupakan, begitu juga dengan bekas-bekas pemain Bola Baling Dan Pasukan Bahas Ala Parlimen SMKASAS.Terima kasih semua kerana meluangkan masa dan tenaga bersama-sama saya, Cikgu Zamri, Cikgu Fazuan, Ustazah Hanan dan Cikgu.......lupa saya.
       Saya bertuah kerana mempunyai pemain bola baling yang hebat dan pembahas yang berkaliber, cuma nasib kita tidak dapat pergi jauh atas kesilapan strategi, tetapi pembahasnya cukup berkaliber.

1 ulasan:

Harmi bin Mohammad Jamil berkata...

Dijemput pasukan bahas sekolah Tuan untuk menyertai program bengkel bahas pada 26 Januari 2013 bertempat di Bangi. Untuk sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut, bolehlah melayari blog http://belajardebat.blogspot.com

Terima kasih.