SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Isnin, 12 November 2012

SELAMAT PULANG ROMBONGAN BALAS KE SMA MUHAMADIYAH JOGJAKARTA (PROGRAM KLUSTER)

        Selamat pulang pelajar SMKASAS, Ustaz Sidek Aliman dan  Ustaz Zulkifle yang mengikuti program kluster pertukaran pelajar  ke SMA Muhamadiyah, Jogjakarta bermula pada Rabu (7/11/2012) hingga  Sabtu (11/11/20120) .  Sudah pasti, banyak pengalaman baru yang boleh dikongsi bersama sepanjang lawatan tersebut terutama dari segi program sekolah, kemudahan atau fasiliti, dan kaedah pengajaran dan pembelajaran di sana. Melihat gambar di face book banyak kelebihan sekolah berkenaan.  Tidak sabar rasanya hati ini hendak mendengar maklumat hasil rombongan tersebut. Apapun, tahniah atas hubungan SMKASAS dengan sekolah luar negara dalam program Sekolah Kluster.

1 ulasan:

Unknown berkata...

tahniah SMKASAS di atas program pengantarabangsaan anatra pelajar-pelajar... beruntung mereka semua kini di SMKASAS.. semoga dengan adanya program demikin, mutu pencapaian mereka bertambah baik, cemerlang dan terbilang...