SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Isnin, 7 Januari 2013

PERHIMPUNAN RASMI SMKASAS KALI PERTAMA

         Pada hari ini, buat pertama kali dalam sejarah SMKASAS diadakan pada hari Isnin. Perhimpunan pagi dijalankan dengan ringkas sebagaimana yang ditetapkan dalam jadual waktu iaitu selama 35 minit, bermula pukul 7.30 pagi dan ditamatkan pada pukul 8.00 pagi. Beberapa aktiviti penting dijalankan antaranya ialah perasmian Program 5S dan Program SUMUR. Di akhir perhimpunan guru-guru diberikan taklimat ringkas program pendaftaran pelajar tingkatan 1 pada keesokan harinya. Puan Pengetua dan Guru Bertugas pada minggu lepas En. Fazuan mengharapkan pelajar SMKASAS menyambut dan menerima kehadiran pelajar baru dengan wajah dan layanan yang istimewaan dan ceria.
        Pada sebelah petang, kira-kira pukul 3.00 petang, diadakan pendaftaran Kokurikulum melibatkan aktiviti Kelab, Persatuan dan Sukan Permainan. Saya sebagai guru penasihat Kelab Bola Baling telah menerima pendaftaran pelajar lelaki dan perempuan. Alhamdulillah pendafataran untuk Kelab Bola Baling tamat pada pukul 3.30 petang apabila bilangan ahli kelap telah cukup berdasarkan kuota yang telah ditetapkan. Selamat datang kepada pelajar tingkatan satu berjumlah 151 orang pelajar. Semoga pelajar tingkatan satu 2013 dapat menyesuaikan diri dengan suasana kehidupan di  SMKASAS.

Tiada ulasan: