SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Khamis, 10 Jun 2010

KERJA-KERJA YANG TIDAK ADA NOKTAHNYA


Beginilah keadaan saya setiap hari, sama ada malam atau siang di ruang tamu atas rumah saya. Di hadapan, meja tempat saya menyemak kertas PPT 2010 sementara meja belakang tempat laptop, dan di situlah saya memasukkan berita atau sebarang makluman terkini ke dalam blog. Kini saya menghadapi masalah kerana PC saya yang terletak di sudut tepi menghadapi masalah "power" atau "suply" elektrik. Hari demi hari, cadangan untuk menghantar PC tersebut ke kedai belum terlaksana dan laptop yang ada sekarang banyak berjasa walaupun baterinya sudah tidak boleh di cas dan hanya bertahan selama 8 hingga 10 minit jika digunakan menyebabkan saya terpaksa menyambung wayar terus ke laptop untuk pengoperasiannya.
Sekiranya saya bosan menyemak kertas peperiksaan, saya akan ke laptop melihat face book atau blog untuk melihat jika ada pelajar sedang membuka dan berhubung dengan saya. Saya meminta maaf jika ada bekas pelajar atau pelajar yang menghantar mesej dan saya tidak membalas mesej tersebut, untuk makluman laptop saya kerap saya buka semasa saya menyemak atau membuat bahan p&p. InsyaAllah jika ada kelapangan saya akan membalas mesej anda. Jika ada antara pelajar ingin mengetahui perkembangan saya, sila buka blog saya di mohdramsul.blogspot kerana di situ pelajar boleh mengetahui perkembangan diri saya dan sekolah. Jika ada masalah bolehlah menaip dan menghantar masalah tersebut melalui cybox atau terus mesej ke dalam face book saya. Jika saya boleh membantu saya akan bantu dengan seikhlas-ikhlasnya. InsyaAllah.

Tiada ulasan: