SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Isnin, 5 Julai 2010

MINGGU PERTAMA JADUAL BARU

Pada hari ini, jadual baru berkuatkuasa. Saya terpaksa mengajar 4 kelas bahasa Melayu, tiga kelas peperiksaan iaitu kelas  3K, 3H, dan 5B dan satu kelas biasa iaitu kelas 2H. Tanggungjawab saya amat berat tetapi saya pasrah menerima tugasan berkenaan walaupun rasa letih sudah mula melanda diri saya walaupun saya belum lagi menghadapi uijan sebenar. Pada hari ini juga saya lambat ke sekolah kerana kereta Wira saya kehilangan kuasa  dan berhenti di Pancor, Bota tanpa dikesan masalahnya dalam perjalanan pulang mengambil anak daripada menghadiri Kem Didik (UPSR) anjuran Akhbar Berita Harian di Pusat Perdagangan Ipoh, Jalan Jelapang. Saya terpaksa meminta bantuan perkhidmatan kereta penarik untuk menarik kereta saya ke bengkel kereta di Taman Indera Barat dan sampai di bengkel pada pukul 8.45 malam. Setelah dibaiki mekanik kereta memberitahu saya bahawa starter dan dinamo ( artenator ) kereta saya rosak. Bayaran yang perlu dibayar RM 150.00 kerana bateri dan alternator kereta diganti semula kerana masih dalam jaminan.
            Dalam masa yang sama pada hari Jumaat ini akan diadakan teknik menjawab PMR dan fokus utama kem tersebut adalah membantu pelajar menguasai tatabahasa kertas 1. Pada malam ini saya cuba untuk menyiapkan bahan penyampaian menggunakan powerpoint. Diharapkan kerja saya selesai pada malam ini. InsyaAllah.

Tiada ulasan: