SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Rabu, 28 September 2011

PROGRAM RESTU ILMU UNTUK PELAJAR TINGKATAN 3 YANG BAKAL MENGHADAPI PMR

Pada hari Sabtu ini, akan diadakan Program Restu Ilmu, Bacaan yasin dan Solat Hajat untuk pelajar tingkatan 3 sahaja. Buat pertama kali dalam sejarah, program ini diasingkan kerana program restu ilmu untuk pelajar SPM akan diadakan pada hari yang lain dengan tujuan untuk mengelakkan kesesakan di Dewan Besar dan juga pihak pentadbir berpendapat tempoh peperiksaan SPM masih jauh lagi. Keputusan pentadbir berkenaan tepat kerana situasi restu ilmu awal bagi pelajar ting. 5 akan memberi impak sampingan kerana jika program ini dijalankan sekarang kemungkinan situasi program ini tidak memberi kesan kepada mereka apabila peperiksaan dijalankan nanti.
       Pada hari ni, pukul 2.30 petang, Imam Muda Hassan Adli b. Yahaya  telah mengadakan Road Show di Dewan Besar SMKASAS. Beliau adalah Johan Imam Muda terbitan TV 9 untuk Tahun Kedua Program Realiti berkenaan diadakan. Pelajar dapat bersoaljawab dengan beliau disamping beliau menceritakan cabaran untuk berjaya menjadi Imam Muda disamping pelajar boleh mengambil iktibar bagaimana untuk berjaya dalam kehidupan terutamanya kehidupan sebagai seorang pelajar. Terima ksih kepada Imam Muda Hassan Adli yang sudi datang ke SMKASAS. Pelajar amat ceria menerima kedatangan beliau.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wah,, bestnyer.. buat sumer clon pmr... gudlux