SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Isnin, 3 Oktober 2011

SELAMAT MENGHADAPI PMR 2011 KEPADA SEMUA PELAJAR TING. 3 SMKASAS

Saya mengucapkan selamat menghadapi peperiksaan PMR 2011 kepada semua pelajar ting. 3 SMKASAS. Nasihat saya kepada pelajar supaya membaca soalan dengan berhati-hati dan jawaplah soalan dengan sempurna. Sebelum peperiksaan guru-guru boleh membantu anda tetapi semasa peperiksaan andalah yang mampu membantu diri anda, guru-guru, pentadbir dan warga SMKASAS hanya mampu mendoakan kejayaan anda. 
         Mata pelajaran pertama esok ialah bahasa Melayu kertas 1 dan 2, diharapkan segala yang dibincangkan pada pukul 11.30 hingga 1.00 petang tadi dalam Program Pecutan X-Plus jadikan sebagai bekalan untuk membantu menjawab soalan. Walaupun program sepatutnya bermula pada pukul 10.00 pagi tetapi disebabkan kekakangan kerana program bersama Puan Pengetua, Guru Mata Pelajaran Ting. 5 di dan pelajar SPM di Dewan Kluster serta pemantauan Ketua Pengawas dan Pengawas PMR yang akan mengelola peperiksaan esok, Program Pecutan hanya dapat bermula pada pukul 11.30 pagi, namun saya cuba untuk menyampaikan tips terakhir untuk persediaan pelajar menghadapi PMR berdasarkan baki masa yang ada. Namun, saya puas hati kerana dapat menyampaikan input yang perlu disampaikan kepada pelajar walaupun kesempitan masa.
           InsyaAllah pada malam ini saya akan ke sekolah untuk bersama anak-anak pelajar ting. 3 untuk membantu jika ada sebarang masalah yang timbul dan saya akan cuba untuk membantu setakat yang saya mampu sekiranya ada sebarang soalan atau masalah yang masih bermain di minda pelajar. Saya pasti dan yakin pelajar ting.3 mampu utuk menjawab soalan bahasa Melayu PMR dengan baik dan memncapai kecemerlangan dalam kertas Bahasa Melayu. Teruskan usaha anda dengan iringan doa dan restu ilmu daripada saya dan guru mata pelajaran lain , semoga anda semua berjaya dengan cemerlang. Saya juga mendoakan anda semua cemerlang untuk kertas peperiksaan yang lain. Amin.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

emoga berjaya semua adik2...