SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Isnin, 10 Oktober 2011

HARI ANUGERAH KECEMERLANGAN KOKURIKULUM 2011

Sedar atau tidak sesi Persekolahan 2011 semakin sampai ke penghujungnya. Disamping itu, satu lagi acara gilang gemilang selain hari anugerah kurikulum atau hari anugerah kecemerlangan akademik ialah Hari Anugerah Kecemerlangan Kokrikulum kerana pada hari tersebut akan diumumkan Tokoh Pelajar Lelaki, Tokoh Pelajar Perempuan, Tokoh Guru Lelaki dan Perempuan Cemerlang Kokurikulum, Persatuan, Kelab Sukan dan Permainan, serta  Unit Beruniform paling aktif pada tahun 2011 akan disytiharkan pada hari berkenaan. Mereka atau Unit Kokurikulum yang dinobatkan paling aktif dalam aktiviti kokurukulum akan menerima sijil penghargaan dan kepada pelajar dan guru yang terpilih sebagai individu paling aktif akan menerima plak, sijil penghargaan dan tokoh pelajar mungkin akan menerima sepasang baju sukan.
                 Alhamdulillah, pada pagi tadi kira-kira pukul 10.45 pagi, jawatankuasa pemilih melibatkan saya sebagai penyelaras Kelab Sukan dan Permainan, Cikgu  Ahmad Sirajuddin sebagai penyelaras Unit Beruniform dan Cikgu Rahayu sebagai penyelaras Kelab dan Persatuan bersama Cikgu Syed Noh sebagai jawatankuasa induk membentangkan hasil pemantauan Papan Kenyataan, Fail, dan keaktifan setiap unit yang dipertanggungjawapkan untuk memilih unit-unit kokurukulum paling aktif dan juga tokoh pelajar dan guru melibatkan kategori lelaki dan perempuan untuk menerima hadiah yang disediakan untuk Hari Anugerah Hari Kecemerlangan tersebut. Semua nama berkenaan "RAHSIA" untuk mendebarkan para hadirin termasuk tetamu kehormat yang hadir pada hari tersebut. Disamping itu, tadi juga dibincangkan acara-acara yang akan diadakan pada hari tersebut. Untuk memantapkan acara, esok akan diadakan mesyuarat antara Majlis Pemimpin pelajar serta kru penting hari anugerah Kokurikulum 2011 untuk memastikan persediaannya kerana Hari Anugerah Kokurikulum tersebut akan diadakan pada 13 Oktober 2011 bersamaan hari Khamis, tiga hari daripada sekarang. Banyak kerja yang perlu dijalankan disamping  latihan penuh untuk acara tersebut akan dijalankan pada pagi hari Khamis .
                     Didoakan acara tersebut akan berjalan dengan mantap disamping mengekalkan antara acara yang paling "grand" dalam diari SMKASAS.

Tiada ulasan: