SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Isnin, 10 Oktober 2011

TERIMA KASIH KEPADA TETAMU YANG MENJENGUK BLOG INI

Adakalanya, saya teruja apabila melihat "geovisite" widget yang boleh mengesan kehadiran tetamu blog ini kerana mereka bukan sahaja dari Malaysia tetapi Moscow, Tapei, Jepun, Mesir USA, dan banyak lagi. Saya pasti mereka "INSAN KAMIL YANG PERNAH BERADA DI BUMI SMKASAS". Terima kasih kerana mengunjungi blog ini dan saya bangga anda menjadi wakil SMKASAS di setiap penjuru dunia. Teruskan usaha anda menimba ilmu setinggi yang boleh dan kemudian bertebaranlah di bumi Allah ini menjalankan tugasan masing-masing. Ingat-ingatlah kami di sini dengan mendoakan kesihatan kami warga pendidik, kejayaan adik-adik dalam peperiksaan PMR, SPM dan STPM sebagaimana anta dan inti pernah berada di tempat yang sama seperti mereka. Sekali-sekala khabarlah berita jika sibukpun dengan ucapan salam semoga hubungan kita sentiasa terjalin.
Doakan agar saya dapat terus menulis di dalam blog ini.

Tiada ulasan: