SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Rabu, 23 November 2011

ALHAMDULILLAH SAYA MASIH MAMPU MENGENDALIKAN BLOG INI

Punca utama saya tidak boleh mengendalikan blog ini kerana saya keliru dengan password antara blog lama ini dengan blog yang saya baru wujudkan. Namun, apabila saya teringat password lama barulah saya dapat mengendalikan blog ini. Alhamdulillah setelah 2 bulan saya kehilangan panduan untuk menguruskan blog ini baru hari ini saya dapat menyelesaikan masalah saya. Selamat berblog semula. Antara peristiwa terbaru berlaku di sekolah ialah Program Antarabangsa SMKASAS apabila SMA Muhamadiyah 1 Yogjakarta, Indonesia telah memetarai Perjanjian Dengan SMKASAS untuk melengkapkan Program Sekolah Kluster pada 11/11/2011. Sekiranya sesiapa ingin mengetahui dengan lebih lanjut berita menarik ini sila buka face book Smka Sultan Azlan Shah. Di sana ada berita dan gambar perjanjian atau MOU antara dua sekolah ini. Jika dapat saya akan cuba usahakan untuk memasukkan berita dan gambar MOU tersebut ke dalam blog ini.

Tiada ulasan: