SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Rabu, 21 Mac 2012

KECEMERLANGAN PELAJAR DALAM PEPERIKSAAN SPM 2011 AMAT DIHARAPKAN OLEH WARGA SMKASAS

           Esok, pelajar-pelajar SPM 2011 akan memperoleh keputusan peperiksaan SPM. Justeru, saya terlebih dahulu mengucapkan tahniah kepada pelajar yang berjaya menjulang nama sekolah dengan pencapaian cemerlang dalam peperiksaan SPM. Sungguhpun saya tidak dapat bersama-sama meraikan kejayaan pelajar SPM 2011 di SMKASAS kerana saya akan ke Teluk Intan bersama anak lelaki saya untuk mengambil keputusan peperiksaannya.
            Selain itu, saya akan mula bertugas semula di SMKASAS setelah bercuti panjang selama 3 bulan impak kemalangan jalan raya pada 25 Disember 2011. Setelah dinasihatkan Dr. Pakar pada hari temujanji  (19/3/2012), saya akan meneruskan cuti sehingga 31 Mac 2012 dan akan kembali bertugas di SMKASAS pada 2/4/2012. Namun, saya diminta untuk terus menggunakan tongkat untuk mengelakkan sebarang masalah di bahagian peha yang patah. Kepada pelajar 5B saya mendoakan anda semua berjaya mendapat keputusan cemerlang dalam subjek B. Melayu dan begitu juga kepada pelajar SPM umumnya. Saya berdoa pencapaian pelajar SPM 2011 dalam mata pelajaran Bahasa Melayu terus cemerlang seperti tahun 2009 dan 2010. Begitu juga bilangan pelajar yang mendapat lulus "A" dalam semua mata pelajaran meningkat. InsyaAllah saya akan cuba mendapatkan keputusan berkenaan daripada Cikgu Sirajuddin dan Cikgu Ariffin. Selamat Berjaya Kepada Pelajar SMKASAS.
             

Tiada ulasan: