SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Jumaat, 26 Oktober 2012

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA

Dengan Jari Disusun Menadah Doa Dibaca. Saya (Mohd. Ramsul b. Abd. Rahiman), Rozita Bt. Hj. Hamzah ( Isteri), Firdaus, Fitri, Fahmi, Anis, Faqih, dan Ceha ( Anak-anak) Mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha Kepada Sanak Saudara, Rakan-Rakan Seperjuangan di SMKASAS, Pelajar SMKASAS Terutama Kelas 3K, 3S, 4K, Dan 5S, Serta Bekas-Bekas Pelajar, Rakan-Rakan Semasa Di MPTI, Rakan-Rakan Semasa di Institut Sofar, Ipoh, dan Sesiapa Sahaja Yang Mengenali Saya, Maaf Zahir Batin. Maafkan saya sekiranya ada kekhilafan saya, sama ada tutur kata, mahupun perbuatan yang pernah menyinggung perasaan semua. Saya sedar saya Insan Yang Lemah dan tidak dapat lari daripada membuat kesilapan. Maaf juga jika ada kesalahan anak-anak saya. Sekali lagi bagi pihak semua, maafkan kami. Doakan kami sentiasa dirahmati Allah dalam melayari kehidupan dunia yang penuh mencabar. Kepada anak-anak, saya sayang akan kamu. Semoga keluarga kita akan bahagia. Amin Ya Rabbal Alamin. Selamat Hari Raya Aidil Adha Sekali Lagi.

1 ulasan:

Unknown berkata...

selamat hari raya aidiladha jua buat cikgu
-zaidan roslan 5k 2010-