SELAMAT DATANG KE MOHDRAMSUL BLOGSPOT. KEHADIRAN ANDA MEMANG DIALU-ALUKAN.

BERBANGGALAH ANDA MENJADI PELAJAR DAN BEKAS PELAJAR SMKASAS

Saya amat mengalu-alukan kunjungan tuan-puan ke teratak ini. Semoga respon pengunjung akan memantapkan blogs yang dibina untuk memperkasakan dan memartabatkan bahasa Melayu tercinta.

Rabu, 9 Januari 2013

TERIMA KASIH ATAS KUNJUNGAN KE BLOG SAYA

     Boleh dikatakan setiap hari saya cuba untuk mengendalikan blog ini dengan memasukkan info baru terutama perkembangan sekolah , itupun sekiranya jika saya mempunyai masa lapang dan kesihatan yang mengizinkan. Namun, saya terus bersemangat untuk mengendalikan blog ini kerana semakin ramai yang cuma untuk mendapatkan maklumat perkembangan sekolah dan adakalanya saya memasukkan perkembangan diri saya. Sudah pasti, mereka yang sering mengunjungi blog ini merupakan bekas-bekas pelajar SMKASAS. Jika saya lihat melalui pengesanan "geovisite", pada malam ini seramai 318 orang sedang melayari blog ini, 316 pelayar blog dari Malaysia, 5 orang dari China, 3 orang dari Belgium, seorang dari Brunei, Australia, dan Indonesia. Kehadiran saudara dan saudari amat mengembirakan saya. Selamat Melayari blog mohdramsul.blogspot.com. Terima kasih.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum cikgu,mohon untuk diletakkan juga gambar-gambar pendidik SMKASAS...kerana kami rindu melihat wajah-wajah yang amat berjasa mendidik kami selama ini

azrul@atoi
2002-2006